powie-power

Alla inlägg under juli 2011

Av powie-power - 2 juli 2011 13:16

OJ kolla Sofie-s-ö-t- är bäst ni fattar väll nt vrf men hon gav mig en hel look som jag önskade mig och nu är jag och Pink_Starz Twin + BFF!!! och ge Sofie-s-ö-t- presenter och autos och alla vip bli vän med henne så hon blir Celeb och allt snällt man kan göra <'33 och jag vet nt HUR jag ska tacka henne men detta var det första jag kom på men snälla ge henne allt hon önskar mig och... jaja jag hoppas du tycker om det också om du nt gör det så skicka en komentar så ska jag försöka tacka dig på ett annat sätt      vi skålar för SOFIE-S-Ö-T-         xD  




//Powie!       

Av powie-power - 1 juli 2011 11:50

Det finns jätte många smileys som jag nt har märkt här på bloggplatsen och här kommer dem!!!

ja här var en lite äcklig så jag tog bort den=D

så här har ni som tänker på att göra en blogg här har ni en fördel med bloggplatsen det har väldigt många smileys så man behöver nt kopiera nån stanns!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er! Denna bloggen handlar om msp och djur! Hoppas ni gillar den och följer den! Jag älskar hästar..Puss och kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards